
Aidsfonds
Betere campagnecommunicatie
Hoe kan de afdeling communicatie van Stop Aids Now eerder betrokken worden bij campagnes? BrainstormXL ging aan de slag met dit vraagstuk.
Met plezier en voldoening kijken we terug op eerdere Serious Events. We hebben een selectie gemaakt uit onze cases, waarmee we denken dat we je voldoende variatie voor inspiratie kunnen meegeven.
Betere campagnecommunicatie
Hoe kan de afdeling communicatie van Stop Aids Now eerder betrokken worden bij campagnes? BrainstormXL ging aan de slag met dit vraagstuk.
Hoe profileer ik mij als MD’er
Hoe meer regie en richting te geven aan je eigen carrière? Deelnemers gingen aan de slag met eigenaarschap over de eigen loopbaan.
Praktijkgericht onderzoek
Onderwijsvernieuwing rondom praktijkgericht onderzoek door afstemming en samenwerking met het bedrijfsleven
Van beleid naar praktijk
In één dag van beleidsnotitie naar een aanzet tot implementatie. Met BrainstormXL gingen de deelnemers 'back to the future' om concrete stappen te zetten richting de toekomst.
24-uurs - Kaders en Kansen
Wat bindt en onderscheidt ons? Voor het Montessori Kenniscentrum organiseerde BrainstormXL een 24-uurs conferentie voor alle directeuren in het basisonderwijs.
Meest klantgerichte supermarkt
Hoe kunnen we de verwachtingen van onze klanten blijven overtreffen? In deze super BrainstormXL gingen in vier dagen maar liefst 400 medewerkers met deze uitdaging aan de slag.
Teamkwaliteiten en samenwerken
Hoe kunnen we de kwaliteiten binnen ons team nog beter tot hun recht laten komen en hoe maken we hier optimaal gebruik van?
Teamontwikkeling
Hoe kan bij de RAI een nieuwe werkwijze en nieuwe afdelingsstructuur worden ingebed? We legden het in een BrainstormXL voor aan de medewerkers.
Klantoplossingen
Hoe houden we aansluiting en feeling met de markt? De 150 professionals van Sagènn gingen samen met klanten een dag aan de slag.
Duurzame oplossingen
In de Sustainable Challenge gingen per editie ruim 100 studenten en Young Professionals aan de slag met actuele duurzaamheidsvraagstukken.
Je bent geïnspireerd, maar heb je nog geen goed beeld van wat een serious event is en wat het voor jouw organisatie kan bijdragen?
Bel even of stuur even een berichtje.