Praktijkgericht onderzoek
Betere campagnecommunicatie
Hoe kan de afdeling communicatie van Stop Aids Now eerder betrokken worden bij campagnes? BrainstormXL ging aan de slag met dit vraagstuk.
Praktijkgericht onderzoek
Voor het HR-evenement, georganiseerd door de Hogeschool van Utrecht, faculteit Maatschappij en Recht, hebben we een BrainstormXL ingezet. Het thema van het evenement was:
Praktijkgericht onderzoek in het HBO
Eén van de subdoelen was om, met het onderwijsaanbod voor praktijkgericht onderzoek, aansluiting te vinden bij de thema’s en verwachtingen van het bedrijfsleven.
Voor dit event waren naast docenten en studenten ook HR-professionals uit de praktijk uitgenodigd. De aanwezigen werden in adviesteams opgedeeld en gingen aan de slag met de uitdagingen die het HBO heeft op het doen van en ontwikkelen van Praktijkgericht onderzoek.
Op deze dag werd er aansluiting gevonden bij de thema’s en verwachtingen van het bedrijfsleven en zijn nieuwe onderzoeksvoorstellen geconcretiseerd.
Praktijkgericht onderzoek
Of ga terug naar alle klantcases
Betere campagnecommunicatie
Hoe kan de afdeling communicatie van Stop Aids Now eerder betrokken worden bij campagnes? BrainstormXL ging aan de slag met dit vraagstuk.
Hoe profileer ik mij als MD’er
Hoe meer regie en richting te geven aan je eigen carrière? Deelnemers gingen aan de slag met eigenaarschap over de eigen loopbaan.
Praktijkgericht onderzoek
Onderwijsvernieuwing rondom praktijkgericht onderzoek door afstemming en samenwerking met het bedrijfsleven
Van beleid naar praktijk
In één dag van beleidsnotitie naar een aanzet tot implementatie. Met BrainstormXL gingen de deelnemers 'back to the future' om concrete stappen te zetten richting de toekomst.
24-uurs - Kaders en Kansen
Wat bindt en onderscheidt ons? Voor het Montessori Kenniscentrum organiseerde BrainstormXL een 24-uurs conferentie voor alle directeuren in het basisonderwijs.
Meest klantgerichte supermarkt
Hoe kunnen we de verwachtingen van onze klanten blijven overtreffen? In deze super BrainstormXL gingen in vier dagen maar liefst 400 medewerkers met deze uitdaging aan de slag.
Je bent geïnspireerd, maar heb je nog geen goed beeld van wat een serious event is en wat het voor jouw organisatie kan bijdragen?
Bel even of stuur even een berichtje.